Nu är du bara en dröm

Hello. Blogg.se har nog dampat sig lite ;o Mina inlägg kommer inte upp! Och det kommer det här inte göra på ett litet tag.
Men så här har det vart förut -_- Nog bara för att blogg.se har ' semester ' haha xD Idag vaknade jag 10:40. Mia och jag la oss vid ett och så körde vi Monopol haha :-D Vet inte vem som vann för mia snodde alla pengar . Idag händer det ingenting tror ja o_o Slappardag ? Njaa , för jag , mia och brorsan ska snart tömma diskmaskinen . Ska typ mest sitta här inte så fint väder precis! Hoppas de blir bättre under dagen :-) Tror jag nog ska ta en Alvedon så jag inte får så ont i huvudet under dagen xP Brukar få det när jag lagt mig ' sent ' och vaknar typ tidigt xo Bloggar mer under dagen . Hejdå♥


Lilla syster Zallie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0