utan dig vore jag inget

Helloooo . Igår kväll sov jag hos Carro . Vi badade i nergrävdapoolen och i badtunnan . Haha , vi hade en liten plast 'låda' matlåda eller vad man säger . Vi hade en sån med ostbollar och chips , så den flöt runt i badtunnan . Jätteskönt! Men jag har inte sovit så många timmar inatt xD Halv tio så kom mamma och pappa vi skulle åka in till kga. Pappa skulle tatuera sig och mamma och vi skulle shoppa! Och nu så ska jag visa vad jag köpte :-) OBS! Dåliga webbilder , kameran är ju trasig :S


En skjorta , som typ är '' genomskinlig '' svårt o förklara :o


Svarta byxor, häng byxor . Asså det ska se ut som man har häng som killbyxor , gillar sån '' stil '' xD Och med 6 st knappar längst upp . Och sen så köpte jag ett vitt linne :-D Ja , nu ska jag ut för det är aaaaaaaaaasvarmt ute :D
Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0