Wild Strawberries

Tjenare alla ! Jag har inte bloggat så mcyket pga att jag har sovit hos Emma från ons-tors. Det var superkul ;)
först vid 5 på eftermiddagen så åkte vi dit, vi gick ner till Stan haha! köpte lite saker osv. Sen var vi hos Emma och hade skoj :D Och sen på natten typ vid 1 så spelade Daniel Adams Ray, vi hörde det och han var skitbra IRL :D
Sen så spelade Ke$ha, hon är inte så bra på att sjunga irl hiihi :P Men hon skrek ju typ hela tiden : I LOOVE SWEDEN! Sen på torsdagen hade vi också roligt. Vi gick ner till Näset , mia och emma badade . inte jag haha D; Jag är ingen badkruka, men jag e lite förkyld så .. (; Och vi fråga ifall vi fick gå in på Wodys Pub , emma bor mitt emot typ där så vi fick gå in o kolla vid typ 5 på eftermiddagen. Emmas granne jobbar där, och vi kollade osv. Sen när vi skulle gå så fick vi en varsin klubba haha! :e  Jaao , idag så ska jag väl va med CillaPilla har saknat henne :'(

Det går inte att lägga upp bilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0